Kom proeven van de PIACCOLADA !!!
Kruibeke
N°5 - 19/05/2012

Met de gemeenteraadsverkiezingen in zicht wil CD&V duidelijk weten waar Kruibekenaren van wakker liggen. Ze wil daarom luisteren naar wat elke inwoner te vertellen heeft. Iedereen is welkom “op de babbel” op de kermis in Rupelmonde en Kruibeke en op de avondmarkt in Bazel. Elke bezoeker krijgt een piaccolada aangeboden, een origineel ontworpen cocktail.

“met de gemeenteraadsverkiezingen in zicht legt CD&V Kruibeke haar oor terug te luisteren” zegt lijsttrekker Pia De Monie. “Het toekomstplan van CD&V heeft reeds vorm gekregen, vele vragen en wensen zijn verwerkt maar het plan zal pas compleet zijn na de extra input van zoveel mogelijk inwoners. Voor CD&V Kruibeke heeft een gezond financieel beleid nog steeds de hoogste prioriteit. We zullen ongetwijfeld keuzes moeten maken en daarover willen we nu net de inwoners bevragen. Wat vinden zij belangrijk en waar liggen zij écht wakker van?”

Iedereen is van harte welkom “op de babbel”

• Op 20 mei 2012 op de kermis op het Mercatorplein in Rupelmonde van 15u tot 18u
  • Op 10 juni 2012 op de kermis op het OLV plein in Kruibeke van 15u tot 18u
  • Op 22 juni 2012 op de avondmarkt in de Kerkstraat in Bazel van 19u tot 22u
De blitse caravan, de reuze accolades, en de “special CD&V guest” zullen ongetwijfeld in het oog springen. Elke bezoeker kan in de caravan aan de camera zijn mening vertellen. Met het spel”…en als jij het nu eens voor het zeggen had…” kan je jouw prioriteiten stellen. Terwijl CD&V mandatarissen en kandidaten naar jouw verhaal luisteren kan je genieten van de piaccolada cocktail.

“We willen vele mensen ontmoeten” merkt Marc De Mayer,voorzitter van CD&V Kruibeke, nog op. “We zullen niet alleen op kermissen en jaarmarkten “babbelen” maar naar gewoonte zullen we ook specifieke doelgroepen consulteren zoals sport - en cultuurverenigingen, jongeren, senioren, … Ik ben ervan overtuigd dat we van deze geëngageerde vrijwilligers bijkomende waardevolle informatie zullen krijgen over wat er leeft in onze gemeente.”

Pia De Monie lijsttrekker CD&V Kruibeke 0473 94 87 17
Marc De Mayer voorzitter CD&V Kruibeke 0476 93 61 13

Wil jij meewerken aan een gezond financieel Kruibeke? Een gemeente waar het ook in de toekomst aangenaam wonen blijft?

Geef dan jouw mening aan CD&V Kruibeke , zo draag je jouw steentje bij voor het toekomstplan van onze gemeente.

Lees meer ›