Nieuws van Kruibeke CD&V
Kruibeke
N°3 - 25/08/2016

Kruibeekse Polderloop 2016 – 5 de editie

Intussen ongetwijfeld een plaats waard op jouw kalender: de recreatieve Kruibeekse Polderloop! Loop je mee?

Lees meer ›

Vereniging Beweging.net Kruibeke heeft aangetoond dat je Superman moet zijn om de gewestweg in Kruibeke over te steken. CD&V Kruibeke eist al langer veiligere oversteekplaatsen, ook in de dorpscentra.

Lees meer ›

Bewoners woonzorgcentrum Wissekerke op elektrische rolsstoelfiets

Deze zomer kunnen de bewoners van het woonzorgcentrum van de buitenlucht genieten. Er werd een elektrische rolstoelfiets aangekocht waarmee een vrijwilliger of een familielid met de minder mobiele bewoner op pad kan. Ideaal om samen te genieten van de mooie polder.

Lees meer ›

Zo ziet de nieuwe zorgsite Mercator eruit

De site Mercator in Rupelmonde wordt weldra een thuishaven voor zorgverlening. Een ambitieus herinrichtingsplan voorziet naast 32 assistentiewoningen ook praktijken voor huisartsen en kinesisten, een ontmoetingsruimte en een groene binnenplaats.

Lees meer ›

Onder de zomerzon heeft er heel wat gebroed bij CD&V Kruibeke. De komende legislatuur wil onze partij nog investeren in sport, verkeersveiligheid, zorg en duurzaamheid en jouw mening is hierbij van tel! Als je vragen of suggesties spreek dan gerust onze mandatarissen aan. Filip Vercauteren, voorzitter

colofon

Op geregelde tijdstippen krijg je CD&V Nieuws in je brievenbus.

Voortaan kan je tussentijdse berichten van CD&V Kruibeke via deze Elektronische nieuwsbrief ontvangen.
Heb je hulp nodig, mail dan even naar Johan Arnout

Zo blijf je van uit de eerste hand op de hoogte van wat er in onze gemeente gebeurt.

Inschrijven op de elektronische nieuwsbrief kan door hier te klikken