Naar aanleiding van de jaarmarkt in Kruibeke, woensdag 26 juni ll., organiseerde de gemeente Kruibeke een kleurwedstrijd.

Steeds wat te beleven op de jaarmarkten in onze deelgemeenten: leuke pony’s, prachtige rijpaarden, stoere Belgische trekpaarden, (koppige?) ezels, blatende schapen, …  Voor de kinderen is er nog het extra plezier dat de diverse kermisattracties open zijn en verschillende kraampjes en standen geven ook een meerwaarde.

Om alles nog wat meer aantrekkelijk te maken was er dit jaar dus ook een kleurwedstrijd t.g.v. de jaarmarkt in Kruibeke. Gewonnen door …?

Onze schepen van landbouw en jaarmarkten, Dirk De Ketelaere, wil o.a. op deze manier de jaarmarkten nieuw leven inblazen. Hij wil via deze kleurwedstrijd de kinderen aanmoedigen om de jaarmarkt te bezoeken in hun dorp. De kleurplaten worden verdeeld via de lagere scholen van de deelgemeenten. De in te kleuren tekening was een afgeleide van de nieuwe affiche van het evenement.

Wie deze tekening inkleurde en afleverde aan de MultiMove-stand maakte kans op een heerlijke prijs. Zo’n 50 deelnemers waagden hun kans. Kaat Van Daele was voor deze eerste editie de gelukkige winnares. Zij won een geschenkbon van het Kruibeekse ijssalon Fijn Zoet. Op de foto zien we de overhandiging van deze bon door Dirk De Ketelaere aan Kaat Van Daele vlak voor het ijssalon. Proficiat, Kaat!